Archive for Październik 2015

Dieta, odchudzanie, zdrowy styl życia

image Coraz więcej osób przechodzi na zdrowy styl życia, który ma nie tylko poprawić naszą kondycję i działanie naszego organizmu, ale także poprawić nasze samopoczucie i własną samoocenę. Jest bowiem naukowo udowodnione, że osoby pewne siebie zdecydowanie lepiej wypadają na rozmowach kwalifikacyjnych, a przez to też częściej dostają wymarzoną pracę. Kto w dzisiejszych czasach nie marzy o pracy, w której zarabiałby spore pieniądze i mógłby się realizować? Praktycznie nie ma takich osób. W związku z tym wielu ludzi decyduje się na różne poświęcenia, aby zrealizować ten cel. Sporo osób zdaje sobie sprawę, że dieta i poprawa swojej sylwetki korzystnie wpływa na własną samoocenę i lepsze samopoczucie. Z tego względu dużo ludzi rozpoczyna odchudzanie, które nie wiąże się tylko z ograniczeniem pewnych potraw, ale też z wykonywaniem określonych aktywności fizycznych, na przykład porannym i wieczornym bieganiem. Przejście na zdrowy styl życia ma bowiem tylko sens, kiedy mamy silną motywację. A w tym przypadku nie powinno jej zabraknąć.

Za i przeciw dla diety paleo

image Paleo dieta jest obecnie jedną z najbardziej popularnych diet w społeczności fitness i ogólnej populacji. Podczas tej diety promuje się spożycie świeżych warzyw, jaj, mięsa, ryb, ziół, przypraw i niektórych orzechów, co zostało mocno skrytykowane przez ekspertów naukowych za potępienie produktów zbożowych i nabiału, a w niektórych przypadkach owoców. Eksperci, w tym grono dietetyków i lekarzy są często krytycznie nastawieni do paleo diety z racji jej ścisłych zasad i eliminacji podstawowych produktów, takich jak nabiał i ziarna, co nie jest poparte wiarygodnym zbiorem dowodów naukowych. Niektórzy z nich mają również obawy dotyczące wysokiej tłuszczów nasyconych w postaci tłuszczów zwierzęcych, takich jak smalec, tłuszcz, kaczki i tak dalej. Co to jest dieta wegańska? Dieta wegańska jest to rodzaj diety wegetariańskiej, w której korzysta się tylko z żywności na bazie roślin i wszystkie produkty zwierzęce i produkty uboczne są z niej wyłączone. Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat – koniecznei poczytaj o tym w sieci.

Jak dobrze być weganem?

Życie wegańskie ma tak wiele korzyści zdrowotnych. Możesz spalić tłuszcz, schudnąć aż do powrotu do swojej unikalnej i zdrowej wagi. Twoja skóra i włosy stają się mocniejsze i będziesz mieć młodszy wygląd, a twoje serce jest zdrowsze. Twój umysł działa szybciej, system odporności jest wzmacniany dzięki czemu zwalczasz infekcje i choroby, a całe ciało wygląda i czuje się lepiej. Należy pamiętać o następujących wegańskich przysmakach. Awokado – naprawdę trzeba Ci tłuszczu w diecie i awokado zapewnia wysoki poziom zdrowego tłuszczu. Można go jeść na surowo lub gotowane, wykonany w guacamole lub innej paście. Jest to owoc i tani, ma wyborny smak i cechuje go wszechstronność. Orzechy, orzechy i inne orzechy – mówiąc wprost, weganie to orzechy. Podobnie jak większość żywności na tej liście, orzechy są bardzo uniwersalne i bardzo zdrowe. Dodają zdrowe tłuszcze i białka do każdego posiłku. Ocet jabłkowy – To zdrowy ocet który może być używany jako podstawa sosu sałatkowego. Można również połączyć go z mlekiem niemlecznym aby stworzyć smaczną alternatywę dla maślanki.

Pułapki na diecie wegetariańskiej

image Coraz więcej osób zwraca się do wegetariańskiego stylu życia. Niestety, jako nowo nawróceni przyjmują ten zdrowy, pełen energii sposób życia, zanim kilka założeń dotyczących niektórych środków spożywczych zostaną w pełni wykonane. Musisz omijać zastępujących podstępnych środków spożywczych, które nie będą odpowiednie dla Ciebie na diecie wegetariańskiej. Francuska zupa cebulowa – problem jest drugim najbardziej widocznym składnikiem. Oczywiście, cebula która dominuje w francuskiej zupie cebulowej jest ok ale bulion wołowy, który jest zazwyczaj podstawą, już nie. Jogurt beztłuszczowy – musisz sprawdzić, czy nie ma żelatyny zawartej w wykazie składników. Sok pomarańczowy – Nie wszystkie soki pomarańczowe zostały wzbogacony w kwasy tłuszczowe Omega-3. Ale te, które są często chwalą się tym faktem. Chodź, grillowana kukurydza jest całkowicie wegetariańska … prawda? Jeśli jednak jesz ją z dala od domu to może być przyrządzana na smalcu. Fasola – to fasola, prawda? Jednak też może być na zwierzęcym tłuszczu.

Jak przeżyć święta o wegańsku?

Bycie weganinem może być trudne w czasie świąt. Obchody świąt w Polsce, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Azji, Australii, a zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, niekoniecznie sprzyjają byciu wegańskim, a nawet wegetariańskim. Można być ofiarą smacznych pokarmów zwierzęcych i deserów, które wydają się być wszędzie. Zapamiętaj te kilka porad na święta dla inteligentnych wegan. Najlepszym sposobem, aby upewnić się, że uda trzymać się swoich przekonań wegańskich jest urządzić wigilię i siebie. Prawdopodobnie masz dużo przyjaciół i rodzinę która Cię kocha i pozwala zrobić wszystko, sprzątanie, gotowanie i hostingu. To daje szansę, aby skłonić niektórych mięsożerców do innego jedzenia. Dlaczego po prostu nie przygotować kilka przystawek i dań które lubisz jeść i mieć je przy sobie? Nie ma absolutnie nic złego z jedzenia posiłku w ulubionej restauracji, przyjaznej i wegańskiej. Bądź kreatywny – szukaj online kreatywnych rozwiązań alternatywnych na wegańskie święta. Wegańskie wersje tradycyjnych odmian. Można nawet odkryć, że można zrobić pyszne dania które będą do tego pasować.

Czym się różnią weganie od wegetarian?

image Życie wegańskie lub wegetariańskie, jest to świetny sposób, aby jeść mądrzej, schudnąć, spalić tłuszcz i poczuć się pełnym energii. Decydując się na zdrowszy styl życia zaczyna się od diety. Dietetycy i specjaliści zdrowia zdali sobie teraz sprawę, że do 70% poziomu sprawności fizycznej jest bezpośrednio wynikiem diety. Warto więc przejść na weganizm lub wegetariańskie jedzenie. Przy okazji, jaka jest różnica? Weganie są zdecydowanie wegetarianinami, ale nie wszyscy wegetarianie są weganami. Wegan to osoba, która wyklucza stosowanie odzieży, żywności lub innych rzeczy pochodzących od zwierząt. Nie spożywa ani nie używa produktów wykonanych ze zwierząt. Oznacza to, że nie jedzą rzeczy takich jak: miód, jaja, mięso, mleko i wszelkie inne jedzenie oparte na zwierzętach. Wegetarianin to ktoś nie je mięsa lub ryb. W przeciwieństwie do wegan, niektóre rodzaje wegetarian jedzą produkty mleczne, jaja i ser. Są zatem różne typy wegetarian. Jak widać, jest różnica i warto mieć o niej pojęcie jak najlepsze.

Dlaczego paleo jest bogata w omega 3?

image Przede wszystkim dieta paleo to dieta, gdzie masz jeść to, co twoi przodkowie jedli. Wiem, że to bardzo krótki opis, ale oddaje istotę tej diety. Może trudno powtórzyć taką dokładną dietę, ale zawsze można zjeść zmodernizowaną wersję. Jak możesz to zrobić dobrze? Po pierwsze, można zacząć od wdrożenia większej ilości rzeczy takich jak orzechy, nasiona, trawy i dzikie mięso czy ryby w diecie. W przypadku zastosowania większej liczby tych pokarmów to najprawdopodobniej zwiększysz spożycie omega-3. Dlaczego spożycie omega 3 może wzrosnąć, gdy dieta paleo ma miejsce? Nasiona lnu zawierają duże ilości kwasów tłuszczowych omega 3. Dzikie złowione ryby zawierają więcej omega 3 niż te z gospodarstwa. Wypasane jaja zawierają ogromne ilości kwasów tłuszczowych omega 3, mają też znacznie niższą omega 6 zawartość. Dlatego ważne jest, aby uzyskać wystarczającą ilość omega 3?Zmniejszysz ryzyko choroby niedokrwiennej serca, jest to też poprawa poziomu cholesterolu i pomoc w walce z rakiem, depresją, ADHD i chorobą Alzheimera.

Jak działa dieta lemoniadowa?

Kiedy ludzie po raz pierwszy słyszą termin „lemoniadowa dieta” może im to wydawać się dość dziwne – zwłaszcza jeśli jesteś z obszaru, w którym można kupić w sklepie wersję lemoniady, który jest niczym więcej niż słodkim napojem gazowanym. Aby rozpocząć dietę z lemoniadą, o której mowa trzeba wiedzieć, że ta nazwa jest specjalnym płynem, który można konsumować. Po drugie, jest to wstyd, że słowo „dieta” jest używane przez kogoś kto nie rozumie, że to przede wszystkim ma ciało oczyścić. Skąd to pochodzi? Wszystko zaczęło się niejakiego Stanleya Burroughsa który napisał książkę a w niej napisał wytyczne dla programu oczyszczającego, który jest zaprojektowany, aby przywrócić system trawienny, dojść do oczyszczenia jelita grubego poprzez ograniczanie ilości odpadów i eliminację toksyn z organizmu. Jak to działa? Dziś można zmniejszyć ilość jedzenia i zrobić napój, który jest wykonany z przefiltrowanej wody, soku z cytryny, syropu klonowego i pieprzu cayenne i pić co najmniej 8 szklanek w ciągu dnia.

Jak dopasować dietę?

image Weganizm to znacznie więcej niż nie jedzenie niczego, co pochodzi z żywej istoty. Istnieje wiele rzeczy które należy wiedzieć zanim zdecydujesz się być weganinem ze współczucia dla zwierząt i jest to osobisty wybór. Weganizm jest pełen nieporozumieniem i mitów, bo ktoś żyjący na zaledwie chipsach ziemniaczanych i napojach dietetycznych jest również uważany osobę na diecie wegańskiej, ale czy może to być uznane za zdrowe? Chodzi o kwestię zdrowych wyborów i coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z tego stylu życia dla licznych korzyści zdrowotnych, jakie to oferuje. Ludzie, którzy twierdzą, że mięso i inne produkty mleczne są jedynym źródłem białka nie są całkowicie w porządku. Jeśli dieta wegańska jest dobrze zaplanowana, może dostarczyć wszystkie składniki odżywcze; bogate w białka, żelaza, witaminy i wiele innych składników mineralnych. Diety na bazie roślin o wysokiej zawartości błonnika, przeciwutleniaczy i ubogie w tłuszcze nasycone to dobry wybór. Dieta wegańska jest znacznie bardziej ekonomiczna.Czy zmagasz się tym, aby schudnąć? Jesteś sfrustrowany swoim brakiem wyników? Czy wiesz, że problem może nie tyczyć się ciebie bądź diety? To może być złe dopasowanie pomiędzy dietą a Tobą. Diety są jak buty – niektóre są zbyt wąskie w palcach i tak dalej. Dobrze przylegające buty są na wagę złota. I tak jak buty, dieta która jest dopasowana jest na wagę złota. Dieta dopasowana sprawia, utrata masy ciała jest prostsza, daje energię i nowe zdrowsze szczuplejsze ciało. Więc jak można znaleźć odpowiednie dopasowanie diety? Musisz wiedzieć czy jesteś kimś kto uwielbia spędzać czas w kuchni? Czy kochasz kupowanie świeżych składników, a następnie lubisz spędzić kilka godzin by eksperymentować z jedzenie? Jeśli tak, to prawdopodobnie należysz do majsterkowiczów. Musisz nauczyć się, jak gotować pyszne posiłki, aby dopasować tę dietę. Jednak jeśli jesteś kimś, kto absolutnie nienawidzi gotowania- lub po prostu nie ma czasu na zakupy wszystkich różnych składników – to musisz szukać innej diety.
Co warto wiedzieć o diecie Paleo?

Co wiesz o diecie wegańskiej?

Weganizm to znacznie więcej niż nie jedzenie niczego, co pochodzi z żywej istoty. Istnieje wiele rzeczy które należy wiedzieć zanim zdecydujesz się być weganinem ze współczucia dla zwierząt i jest to osobisty wybór. Weganizm jest pełen nieporozumieniem i mitów, bo ktoś żyjący na zaledwie chipsach ziemniaczanych i napojach dietetycznych jest również uważany osobę na diecie wegańskiej, ale czy może to być uznane za zdrowe? Chodzi o kwestię zdrowych wyborów i coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z tego stylu życia dla licznych korzyści zdrowotnych, jakie to oferuje. Ludzie, którzy twierdzą, że mięso i inne produkty mleczne są jedynym źródłem białka nie są całkowicie w porządku. Jeśli dieta wegańska jest dobrze zaplanowana, może dostarczyć wszystkie składniki odżywcze; bogate w białka, żelaza, witaminy i wiele innych składników mineralnych. Diety na bazie roślin o wysokiej zawartości błonnika, przeciwutleniaczy i ubogie w tłuszcze nasycone to dobry wybór. Dieta wegańska jest znacznie bardziej ekonomiczna.

Czy kobieta i mężczyzna mają tak samo ćwiczyć?

Jedynym sposobem, aby pozbyć się tłuszczu i uzyskać płaski brzuch jest zapewnienie sobie tego że ilość kalorii, które można jeść nie przekracza tego, co można spalić. Podczas siedzenia nie będziesz zużywać dużo energii. Ćwiczenia, które angażują ruch twoich pośladków i górną część tułowia będą znacznie bardziej korzystne, a następnie ćwiczenia ab. Mężczyźni powinni robić trening siłowy i tak samo dotyczy to kobiet. Kobiety muszą robić cardio tak jak i mężczyźni. Wyniki mogą się różnić, ale korzyści zdrowotne są takie same – trening siłowy zwiększa siłę, zwiększa gęstość kości, poprawia elastyczność i poprawia stabilność stawów. Korzyści te są takie same, niezależnie od płci. Trening cardio zmniejsza tętno spoczynkowe i obniża ciśnienie krwi. Są to istotne korzyści zdrowotne niezależnie od tego czy jesteś mężczyzną czy kobietą. Istnieje różnica między wzrostem wielkości mięśni i rosnącej siły mięśniowej. Trening, dieta, hormony i genetyka w dużym stopniu przyczyniają się do tej kwestii.

Co zrobić, by ćwiczyć zimą?

image Wraz ze spadkiem temperatury i gdy światło przygasa, gdy są wczesne zachody słońca, staje się to o wiele trudniejsze – utrzymać stały harmonogram rutynowego treningu, jeśli w ogóle. Spanie stanie się nie tylko bardziej atrakcyjne, ale nawet można się czuć że jest się zobowiązanym do tego, by spędzić dzień w łóżku. Jeśli jest tylko jedna rzecz, która pomoże utrzymać się na torze i pilnować wykonywania rutynowych ćwiczeń przez zimowe miesiące, a nawet je rozpocząć to fakt, że trzeba mieć jasny i solidny zestaw celów. Twoje cele naprawdę mogą być siłą napędową sukcesu ale musisz przestrzegać kilku prostych wskazówek. Twoje cele muszą być konkretne. Wiedz dokładnie, co chcesz osiągnąć i kiedy dokładnie chcesz to osiągnąć. Bądź realistą w wyznaczaniu celów. Wyznaczaj cele, które można osiągnąć. Napisz je. Niektórzy ludzie mają pamiętnik, gdzie zapisują swój cel każdego dnia, podczas gdy inni piszą to na ścianie, trzymaj to na lodówce lub na pulpicie. Tak czy inaczej, trzeba ją czytać na co dzień i o nich pamiętać.

Czy można stracić 10 kg w 10 dni?

image Celem tego artykułu jest podzielić się z wami dietą, która okazała się niezwykle skuteczny przy utracie wagi. Więc jak można stracić 10 kilogramów w 10 dni? Odpowiedź jest zaskakująco prosta – jeść chude białko, warzywa, nasiona, orzechy i wodę. W rzeczywistości, można stracić dużo więcej niż 10 kilogramów, jeśli zrobisz to dobrze. Oto, co trzeba zrobić, codziennie przez 10 dni z rzędu: Obudź się. Pi dużo ciepłej wody ze świeżym sokiem z cytryny. Śniadanie? Zielona Smoothie składające się w 100% z-warzyw bogatych w skrobię. Nie owocowe. Obiad? Przygotować danie z szpinaku, chudego białka i warzyw nie skrobiowych. Przekąska? Migdały. Kolacja? Należy przygotować danie z chudego białka z warzywami nie skrobiowych (nieograniczona ilość), które mogą być gotowane na parze, smażone, pieczone lub z grilla. Pij dużo wody Nie zapomnij, aby zważyć się, zanim zaczniesz. Możesz nawet zrobić zdjęcie przed, ponieważ będziesz wyglądać inaczej, po 10 dniach. Powodzenia! Na pewno będziesz bardzo zadowolony z efektu końcowego. Inni też to z pewnością zauważą.